Kemi :(

Hejhej, jag sitter och gör min kemiläxa nu. Eller inte riktigt, eftersom att just nu skriver jag det här, men i alla fall :) :) Den ska ju vara inlämnad på tisdag och jag har typ halva kvar. Fast det är inte jättesvårt så jag hoppas på att få det klart idag. Jag är lite orolig när det gäller samhällskunskapen. Jag skickade min del om kollektivtrafiken till han som skulle sätta ihop sammanfattningen, lite för sent i fredags kväll. Han skulle skicka sammanfattningen till oss på fredagskvällen men jag har fortfarande inte fort något mail... Tänk om alla andra har fått den och jag inte kommer att fatta någonting på tisdag när vi ska debattera?? :S Hoppas att det ordnar sig. Han kanske inte ens har skrivit klart den än, eftersom att vi hade hela helgen på oss... Jag är stressad nu!!

För att komma på bättre tankar tänker jag berätta om dagen :) Vi var på cosmonova (första gången på åratal typ) och såg en undervattensfilm. Jag älskar undervattensfilmer! Även om några fiskar som till exempel vargålen var lite småläskig... Jag var ju bara tvungen att köpa en blå sten också, men såklart glömde jag kolla vad det var för sten...

Förresten gjorde jag ett One Tree Hill - test. "Emma du fick 11 av 11 rätt, du kan allt om One Tree Hill". Haha.

Men nu är det nog bäst att jag fortsätter med min kemi! (IMORGON KLOCKAN NIO PÅ KVÄLLEN KOMMER ETT NYTT ONE TREE HILL AVSNITT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0